E-poe üldised kasutustingimused
Täname, et külastate SIA "OC VISION" e-poodi lensor.ee (edaspidi – pood). Meie teenuste kasutamisel nõustute nende tingimustega. Palun lugege hoolikalt neid kasutustingimusi (edaspidi - tingimused). Antud tingimused defineerivad SIA "OC VISION" ja füüsilise või juriidilise isiku (edaspidi klient) vahelise suhte.
Tere tulemast lensor.ee e-poodi!
1. Üldtingimused
1. 1. Poe omanikul SIA "OC VISION" on õigus igal ajal oma äranägemise järgi muuta lensor.ee tingimusi. Need tingimused jõustuvad koheselt pärast veebilehel lensor.ee avaldamist.
Eeldatakse, et klient on tutvunud ja nõustub tingimustega. Kui klient ei nõustu täielikult või osaliselt kõigi tingimustega, ei saa ta e-poes tellimust vormistada. Kui klient vormistab e-poest tellimuse, loetakse ta automaatselt tingimustega tutvunuks ja nendega nõustunuks. Samuti aktsepteerib klient kõiki kaupluse tingimusi ilma vastuväiteid esitamata.
1. 2. Pood vabaneb igasugusest vastutusest, kui kahju on tekkinud sellest, et klient on rikkunud tingimusi või talle antud soovitusi, kuigi kliendile on tingimustega tutvumiseks võimalus antud.
1. 3. Lensor.ee disain ja väljaanded on kaitstud autoriõigusega. Nende kooskõlastamatu paljundamine ja levitamine ei ole lubatud.
1. 4. Lensor.ee e-poes leitavad teised kaubamärgid, väljaanded ja muud tooted on koostööpartnerite kaubamärgid või registreeritud kaubamärgid.
1. 5. Poes olevate toodete hinnad on kõik eurodes (EUR) ja sisaldavad käibemaksu (KM).
1. 6. Poe tootekirjeldused põhinevad tootja või mujal esitatud spetsifikatsioonidel ja võivad varieeruda sõltuvalt tootja konkreetsetest andmetest, muudatustest või komplekti muudatustest.
1. 7. Klient nõustub vabatahtlikult esitama enda kohta teavet, mis on vajalik kaupade ostmiseks ja tarnimiseks. Esitatud teabe täpsuse eest vastutab klient, samuti vastutab klient ebatäpse info tõttu tekkinud probleemide eest.
1. 8. Kui klient ei täida neid tingimusi, jätab pood endale õiguse keelduda kliendile teenuse osutamisest, lõpetada juurdepääsu lensor.ee poele ning samuti tühistada tellimusi ühepoolselt.
1. 9. Pood jätab endale õiguse kaupa mitte tarnida, kui klient ei ole kaupade eest tasunud.
1. 10. Iga veebilehel lensor.ee konto loonud kasutaja ei tohi oma portaali sisselogimiseks vajalikke andmeid teistele isikutele jagada.
1. 11. Luues lensor.ee veebilehel endale konto, nõustub klient, et talle saadetakse teated, sealhulgas turundusliku sisuga teateid (e-kirja teel).
1. 12. Isikuandmete turvalisus on kaitstud vastavalt isikuandmete kaitse seadusele. Andmeid säilitatakse ja kasutatakse ainult tellimuste vormistamiseks, pakutavate teenuste kvaliteedi parandamiseks, sh turunduskampaaniateks.
1. 13. SIA "OC VISION" ei avalda klientide andmeid kolmandatele isikutele, välja arvatud poe partnerid, kes tarnivad tellimusi või on muul viisil kliendi tellimuste või selle täitmisega seotud. Seda välja arvatud juhtudel, kui neid isikuandmeid nõuavad õiguskaitseorganid.
1. 14. Poes müüdavate toodete tellimisel peab klient märkima tarneks vajalikud isikuandmed: eesnimi, perekonnanimi, aadress, kuhu kaup tarnitakse, telefoninumber ja muud andmed, mis on vajalikud tellimuse tarnimiseks või arveldamiseks. Pood kinnitab, et neid andmeid kasutatakse ainult kauba tellimiseks ja tarnimiseks ning arve jaoks.
1. 15. Poes avaldatud kaubad ja nende hinnad kehtivad seni, kuni kaubad on laos olemas ja tarnitavad. Seda juhul, kui pole teisiti öeldud.
2. Tellimise tingimused
2. 1. Lensor.ee ostureeglid määrab Läti Vabariigi valitsuse seaduseelnõu nr. 207 "Sätted kauglepingute kohta", muudetud 15. märtsil 2005. Läti Vabariigi Ministrite Kabineti eeskirjades on sätestatud, et kliendil on õigus lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul ja tagastada kaup poele. Tagastamisega seonduvad kulud kannab klient. Veebipõhine tagastusvorm on kättesaadav e-poe lingil https://www.lensor.ee/refund-application/
2. 2. Klient valib poe veebilehel soovitud tooted või teenused ning vormistab tellimuse.
2. 3. Toote valimisel kinnitab klient, et tal on pädeva silmaarsti või optometristi retsept ning tooted on valitud selle järgi. Klient vormistab tellimuse, juhindudes oma silmaarsti või optometristi ettekirjutatud retseptist või soovitustest.
2. 4. Toodete tellimisel tuleb kliendil sisestada valitud toodete tarnimiseks vajalikud andmed: eesnimi, aadress, kuhu kaup tarnitakse, telefoninumber, e-posti aadress ja täiendav teave, mis võib olla vajalik valitud toodete tarnimiseks ja arve koostamiseks. Pood kinnitab, et neid andmeid kasutatakse ainult kauba tellimiseks ja tarnimiseks ning arve jaoks. Andmeid töödeldakse vastavalt Euroopa Liidus kehtivatele seadustele.
2. 5. Kliendil tuleb valida üks poe makseviisidest. Samal ajal on võimalik valida ka üks poe pakutavatest tarneviisidest. Tellimuse vormistamisega kinnitab klient, et valitud tarneviis ja tarneaeg on talle vastuvõetavad või tal on volitatud isik, kes tellitud kauba vastu võtab.
2 6. Kui klient on vormistanud tellimuse, saadetakse tema e-posti aadressile automaatselt seda kinnitav e-kiri. Tellimuse täitmine algab pärast makse laekumist. Kui makse ei ole viie tööpäeva jooksul laekunud, siis tellimus tühistatakse.
2. 7. Kliendi esitatud tellimus salvestatakse poe andmebaasis vastavalt Läti Vabariigis kehtivate õigusaktide nõuetele.
2. 8. Kõigil juhtudel arvestatakse sellega, et klient, tehes tellimuse, on lugenud ja aktsepteerib tingimusteta siin lehel ja mujal tellimuse käigus kohandatavaid tingimusi.
3. Püsitellimuse aktiveerimine
3.1. Lensor.ee e-pood pakub kontaktläätsede ja nende tarvikute püsitellimust.
3.2. Valides püsitellimuse, nõustub klient esitama oma krediitkaardi andmed ning tasuma püsitellimuse eest automaatsete maksetega valitud ajavahemiku tagant.
3.3. Klient peab tagama, et maksekuupäeval on kaardil püsitellimuse makse sooritamiseks piisavalt rahalisi vahendeid.
3.4. Kliendil on õigus ühes kalendriaastas peatada püsitellimus kuni 3 kuuks. Samuti on kliendil võimalus püsitellimus täielikult peatada, tehes seda oma lensor.ee kontol või kirjutades meile e-posti aadressil info@lensor.ee.
4. Garantii ja toodete tagastamine
4. 1. Me ei võta tagasi/vaheta välja kontaktläätsi, mille klient ostab meie e-poest ilma retseptita või sertifitseeritud silmaarsti ettekirjutiseta.
4. 2. Me ei vaheta välja avatud kontaktläätsede karpe/tootepakendeid ega võta neid tagasi!
4. 3. Vahetame kontaktläätsed välja ainult juhtudel, kui neil on defekt. Lisaks juhtudel, kui kontaktläätsede pakend pole avatud, kaup on uueväärne ja kliendil on ostukinnitus/arve. Praagi/defektse toote puhul on vaja läbi viia ekspertiis, et välja selgitada, kas tegemist on tootedefektiga. Tagastada ei ole võimalik individuaalsetele vajadustele vastavalt valmistatud tooteid (toorilised ja multifokaalsed läätsed). Nendele toodetele kehtivad eraldi garantiitingimused.
4.4 Kauba tagastamisel/tellimusest loobumisel palume võtta ühendust meie klienditoega, et üksikasjad üle täpsustada. Kui tellimust ei ole veel välja saadetud, on selle tühistamine lihtne - tuleb võtta ühendust meie klienditoega. Tagastusaadress on Elijas 17, Riia, LV-1050 ning saaja SIA "OC VISION" (telefon: +371 20229944). Ostusumma tagastatakse tellijale, sealhulgas juhul, kui tellija on tellimuse tühistanud ja/või tasunud kauba või teenuse eest, kui kaupa/teenust ei ole nõuetekohaselt kätte toimetatud või kauba/teenuse tellijani toimetamine on häiritud muudel põhjustel, kus süüdlaseks ei ole klient. Pood teeb tagasimakse pangakontole, kust makse sooritati.
4. 5. SIA "OC VISION" sooritab tagastatud kauba eest tagasimakse 14 päeva jooksul pärast seda, kui kaup on jõudnud tagasi meie lattu või vajadusel pärast ekspertiisi tulemust.
5. Poe kohustused kaupade müümisel
5. 1. Kõik kaubad, mida lensor.ee poes müüakse, ostetakse otse tootjate volitatud esindajatelt.
5. 2. Kui tootel on aegumiskuupäev, kohustub pood müüma kliendile toodet selliselt, et kliendil on võimalus see enne toote aegumist ära kasutada/tarbida.
5. 3. Pood kohustub kliendile tarnima nõutud kvaliteediga toote, mis vastab kõikidele eeskirjadele.
5. 4. Pood kohustub kliendile tarnima tellimuses kindlaksmääratud koguse tooteid.
5. 5. Pood kohustub igal juhul tarnima kliendile tooteid, mis vastavad tellitud toodete kriteeriumidele.
5. 6. Kui tellitud on erineva tarneajaga tooteid, kohustub pood tarnima kõik tooted korraga, v.a juhtudel, kui lepitakse kokku teisiti.
5. 7. Tarnitavad kaubad pakendatakse vastavalt nende kaupade iseärasustele ja viisil, kus kaubad ei kahjustu transpordi käigus ning jäävad kasutuskõlblikuks.
5. 8. Kui klient leiab tarnitud tootelt defekti või tegemist on praaktootega, on pood kohustatud kõik puudused võimalikult kiiresti kõrvaldama.
6. Kaupade tarnimine
6. 1. Poes tellimuse esitamisel kohustub klient märkima kauba kohaletoimetamise aadressi.
6. 2. Klient kohustub tellimuse isiklikult vastu võtma. Kui klient ei saa tellimust isiklikult vastu võtta, kuid tellimus tarnitakse kliendi sisestatud aadressile (tuginedes ka teistele kliendi poolt edastatud andmetele), ei ole kliendil õigust esitada pretensioone kauba vale tarneaadressi kohta.
6. 3. Kaupa tarnib poe volitatud koostööpartner.
6. 4. Pood kohustub tarnima kliendile tellimuse, järgides kauba kirjelduses olevat tarneaega. Kui poel ei ole tellitud kaupa, saadetakse kliendile selle kohta teavitus. Klient nõustub sellega, et äärmuslike asjaolude ilmnemisel võib kauba tarnimine nurjuda ootamatute, poest mitteolenevate põhjuste tõttu. Sellisel juhul kohustub pood viivitamatult kontakteeruma kliendiga ja kooskõlastama kauba kohaletoimetamise või ostusumma tagasimaksmise.
6. 5. Kõikidel juhtudel vabaneb pood vastutusest, kui klient on tarnetingimusi rikkunud, kui kaup toimetatakse kliendi poolt sisestatud valele aadressile ning juhtudel, kui tarne hilinemise või mittetoimumise põhjustajaks on klient.
6. 6. Kauba kättesaamisel on klient kohustatud kontrollima koos poe volitatud esindajaga saadetise seisukorda. Kui klient on allkirjastanud arve või muu dokumendi, mis tõendab saadetise vastuvõtmist või edastamist kliendile, siis loetakse saadetise seisukord automaatselt korrektseks. Kui ilmneb, et saadetis on kahjustatud, peab klient tegema arvele (kättetoimetamise dokumendile) või muule dokumendile vabas vormis vastava märke. Seda tuleb teha poe volitatud esindaja (kulleri) juuresolekul. Kui klient eelpool nimetatud korras ei toimi, ei saa poodi pidada vastutavaks kauba kahjustamise eest, mis on põhjustatud tootepakendi purunemise või muljumise tõttu.
6. 7. Tarne hinna arvutamise aluseks on toote kaal ja tarne sihtkoht. Tarne hind arvutatakse automaatselt tellimuse vormistamise käigus ja see on nähtav enne tellimuse kinnitamist ja maksmist.
6. 8. Laokauba eeldatav tarneaeg on Eestis 2-3 tööpäeva pärast makse laekumist. Erandiks on eritellimusega tellitavad tooted ning muu kaup, mis pole tellimuse vormistamise ajal laos olemas. Iga toote konkreetne tarneaeg kuvatakse e-poes pärast toote parameetrite valimist.
6. 9. Pakendijäätmed saab viia avalikesse pakendikonteineritesse. Lähima pakendikonteineri ja sorteerimisjuhised leiad veebilehelt https://kuhuviia.ee/.
7. Muud sätted
7.1. Kõik vaidlused, lahkarvamused ja nõuded, mis tulenevad käesolevatest tingimustest või on seotud nende tingimustega, lahendatakse läbirääkimiste teel ning Euroopa Liidu õigusaktidega kehtestatud korras. Kõikide küsimuste korral palume võtta meiega ühendust e-posti aadressil info@lensor.ee
7.2. Kliendil on õigus poest ostetud kaupade kohta nõudeid või kaebusi esitada elektroonilisel tarbijavaidluste lahendamise platvormil http://ec.europa.eu/odr/.